woensdag 24 augustus 2011

South park

Aangezien Jan graag naar South Park kijkt, had ik het idee opgevat om eens de poppetjes van South Park te maken. Ik besloot om Kenny te maken, zijn "favoriet".



Deze kost 5 euro, is te verkrijgen als sleutelhanger of gewoon zonder natuurlijk.

Toen had mijn broer ook gevraagd of ik Cartman kon maken. Natuurlijk moest deze er bij.



Deze kost ook 5 euro en is alsook te verkrijgen als sleutelhanger of zonder sleutelhanger.

Indien u een van de andere 2 personages wenst, Stan of Kyle, laat gerust een bericht na, dan maak ik deze ook!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Stefanie,

    Deze zien er echt cool uit! Ik ben ook een fan van South Park en ze zijn goed gelukt! Ik ben je ook gaan volgen.

    Je mag ook eens op mijn blog komen kijken als je wil, ik heb veel hobby's waaronder ook haken.

    Groetjes Sofieke

    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sofie! Het is de bedoeling dat de andere 2 ook nog gehaakt worden maar nu even druk met andere dingetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen